Close

Webinar

Så bygger arbetsgivare starka varumärken

Med Anna Dyhre (Coreworkers), och Hieronymus Rony Lutz (Universum), Niclas Jernberg (ActiWay) och Tommie Cau (ActiWay). 

Registrera dig för att se webinar

Hälsoföretaget ActiWay bjuder in employer branding-författarna Anna Dyhre och Hieronymus Rony Lutz för en presentation av de viktigaste insikterna från deras nysläppta employer branding-bok och ett samtal om hur medarbetarnas hälsa kan bygga starka varumärken.


Du får 10 konkreta medskick från Sveriges senaste employer branding-bok samt tips, tankar och spaningar från ett intimt samtal om dagens kanske viktigaste fråga inom ledarskap och HR: Hur gör man för att bli en attraktiv arbetsgivare, med ett varumärke som människor vill leva och utveckla? Som tänder glöden hos de människor som bygger kundupplevelsen och organisationens framgång. 


I webinaret samtalar Tommie Cau med Anna Dyhre och Hieronymus Rony Lutz, till vardags employer branding-strateger på Coreworkers respektive Universum, samt Niclas Jernberg, VD på ActiWay. 


Vi frågar oss även hur dagens pressade arbetsliv och integrerade fritid gör hälsan till vår tids kanske viktigaste employer branding-verktyg och varför det är medarbetarnas fysiska och psykosociala förmågor som kommer att bygga eller förstöra morgondagens starkaste arbetsgivarvarumärken. 


Webinaret är kostnadsfritt och för dig som är chef och ledare eller jobbar inom HR, hälsa och kommunikation. 


Anna Dyhre

Anna Dyhre är Senior Advisor åt Coreworkers och en uppskattad rådgivare, föreläsare och författare inom employer branding. Hon arbetar med att fånga in och förstå vad som driver och attraherar talanger världen över, och har över 15 års erfarenhet på området.


Hieronymus Rony Lutz

Hieronymus Rony Lutz, Sr. copywriter och employer branding-conceptualizer på Universum Brand Evolution + juryordförande i Magnet Awards (SM i employer branding). Medgrundare till emplpyer branding-byråerna Coreworkers och Stardust Communication och prisbelönt för arbetet med advokatbyrån MSA:s arbetsgivarkommunikation. Aktuell med boken: "Employer Branding – så bygger arbetsgivare starka varumärken."

Tommie Cau, marknadschef ActiWay

Tommie har arbetat med employer branding-frågor i över 12 år, som konsult, entreprenör och affärsutvecklare. Tommie var fram till hösten 2017 vice VD på omdömstjänsten Careereye och tidigare bl.a. varumärkeskonsult, landschef på Universum och seniorkonsult på Hallvarsson & Halvarssons digitalbyrå Comprend. Tommie är idag tillförordnad marknadschef på ActiWay samt HR-rådgivare och en aktiv föreläsare.

Niclas Jernberg, VD ActiWay

Niclas har varit VD på digitala hälsoföretaget ActWay sedan 2014. Niclas har lång erfarenhet som rådgivare inom HR och employer branding, bl.a. som VD på rekryteringsföretaget Hammer & Hanborg och Europachef på Universum. Under Niclas ledning har ActiWay genomfört en omfattande digitalisering och tredubblat sin användarbas till ca 200 000 svenska medarbetare. 

Copyright © 2017 ActiWay

OM ACTIWAY

ActiWay är ett digitalt hälsoföretag som erbjuder marknadens smidigaste betalning, administration och uppföljning av hälsoförmåner, med idag hundratals kunder och 150 000 anslutna anställda i Sverige. Med ActiWays modell aktiveras fler medarbetare till ett friskare liv, och kan då bidra till en framgångsrik organisation.